Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos. Recomandam citirea cu atentie a acestora.mobHAUS isi asuma dreptul de a modifica aceste prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune poate fi accesata in aceasta pagina.
Accesul/vizitarea acestui website de catre dumneavoastra se supune Termenilor si conditiilor de ultilizare, si implica acceptul explicit al dumneavoastra cu privire la acestea si reprezinta intelegerea dintre parti.
PROCESUL DE VANZARE
Procesul de vanzare pentru site-ul www.mobhaus.ro Prin lansarea unei comenzi pe site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile pe site.
Vanzatorul va informa Cumparatorul, prin mesaje distincte, inregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii, ulterior livrarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de catre Vanzator, discutiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare si confirmare ferme ale comenzii si, in consecinta, NU semnifica incheierea contractului la distanta.
Daca Vanzatorul confirma explicit o comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare scrisa (e-mail, SMS) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urma.
Comanda se considera valida numai dupa confirmarea de catre Vanzator a disponibilitătii stocului, a pretului precum si a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumparator.
În lipsa unei confirmari exprese din partea Vanzatorului, prezentele termene ai conditii generale de vanzare vor sta la baza Contractului incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, si documentele fiscale. (Factura de marfa si respectiv Factura de servicii).
Vanzatorul – GRIAZ BROTHERS GROUP SRL
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica, legal constituita, inregistrata pe Site, direct, sau prin reprezentantii sai legali, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Online .
Cumparator/Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta de majorat implinita sau persoana juridica sau orice entitate juridica, legal constituita, care isi face un Cont in Site, care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Vanzator (electronic, telefonic etc.) in baza crearii unui Cont si/sau in baza unui acord de utilizare existent intre Vanzator si acesta si care, acceptand Termenii si Conditiile Online, efectueaza o Comanda valida pe Site (initiaza, completeaza si finalizeaza o Comanda). Inainte de a fi Cumparator/Client, orice persoana fizica, persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site, devine mai intai Utilizator.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Utilizatorului/ Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi, garantii Bunuri etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Cos/Cosul meu – sectiune din Cont care permite Utilizatorului/Cumparatorului/ sa adauge Bunuri si/sau Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile si/sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul/Cumparatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si/sau Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa web www.mobilalaguna .ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si/sau Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice Produs sau Serviciu listat pe Site, inclusiv Produsele si/sau Serviciile mentionate in Comanda, ale caror caracteristici au fost agreate de Cumparator, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat, inclusiv documentele aferente mentionate in prezentul Document.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului. Comanda valida confirmata de catre Vanzator prin mijloace electronice, conform celor specificate in prezentul document, constituie Contract
Obiectul Contractului - Îl constituie vanzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, in conformarea transmisa de VANZATOR pentru validarea comenzii prin care CUMPARATORUL si-a exprimat intentia de achizitie.
Prețul Contractului - Îl constituie pretul vanzarii Produselor, respectiv prestarii Serviciilor, cuprins in comanda validata prin confirmarea de catre Vanzator. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.
Continut – reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, care sunt detinute de Laguna Serv si Laguna Euromob , acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare);
- continutul oricarui e-mail trimis Utilizatorilor/Cumparatorilor/Clientilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului/Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review/Parere – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun si/sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul si/sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre Vanzator si/sau producator.
Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un Bun sau Serviciu. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/ Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile si/sau Serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.), continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la Produse/Bunuri similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si/sau Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Vanzatorul, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra Bunurilor, Serviciilor si/sau Promotiilor desfasurate de catre Vanzator intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Link – legatura intre documente/module/pagini apartinand Site-ului (link-uri interne) sau intre Site si alte site-uri relevante exterioare acestuia (link-uri externe).
Drepturile Clientilor/Cumparatorilor, asa dupa cum sunt prevăzute în lege precum si in actele normative incidente in materie, nu sunt afectate prin prezentul Document.
Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:
- OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor
- Legea 365/2002 privind comertul electronic
- Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor
- OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii
- Legea nr. OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri
mobHAUS garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul www.mobhaus.ro si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau fara acordul prealabil scris al acesteia.
Intregul continut al site-ului www.mobhaus.ro - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea MobHaus si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordu MobHaus a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
Domeniul mobhaus.ro este detinut de catre AZAMFIREI NAZARICA II. Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelor de comercializare, siglelor si emblemelor, in forma directa sau "ascunsa" (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa este interzisa si se pedepseste conform legii.
Produsele prezentate pe www.mobhaus.ro sunt importate si comercializate de GRIAZ BROTHERS GROUP. SRL. Preturile produselor pot fi schimbate oricand. Verificati pretul final de vanzare inainte de a achizitiona un produs.
Politica de vanzare online
1 Acces la serviciu
1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site.
1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
1.3. mobHAUS.RO isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc.) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client prin utilizarea butonului „Anuleaza comanda” sau notificare din partea lui trimisa in scris pe adresa de email info@mobhaus.ro sau modificarea comenzilor in sensul renuntarii la 20 de produse lunar din comenzile plasate, prin comunicare in scrisa din partea Clientului catre adresa de email info@mobhaus.ro, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel mobHAUS.RO. mobHAUS.RO isi rezerva acest drept cu exceptia cazurilor permise de la art. 9.3.7 si oricare criteriu mentionat mai sus se indeplineste primul. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, mobHAUS.RO isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.
1.6. mobHAUS.RO poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
- Esuarea / invalidarea tranzactiei online;
- Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
- Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
- Activitatea Clientului poate produce daune site-ului www.mobhaus.ro, societatii mobHAUS.RO SA si /sau partenerilor sai;
- Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi mobHAUS.RO intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
- Livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
- Alte motive justificate (de ex.: plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).
2. Produse si servicii
2.1. mobHAUS.RO poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care mobHAUS.RO are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
2.3. mobHAUS.RO poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
2.5. Pretul RRP -“Recommended retail price” adica “Pret recomandat de furnizor” este o informatie de la furnizor catre comercianti privind vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale online sau cu prezenta fizica. Aceste recomandari au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind obligatorii de aplicat, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata. Informatia RRP nu este pret de referinta practicat de mobHAUS.RO in magazinele sale si produsele nu au fost oferite spre vanzare la acest pret de catre mobHAUS.RO.
2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. mobHAUS.RO nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans, iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier). Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.
2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, plata cu cardul pentru plati in rate, utilizand diferite carduri mentionate, prin transfer bancar si la livrare catre curier numai in numerar.
2.8. In cazul platilor online cu cardul mobHAUS.RO nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
2.9. Plata in numerar sau prin intermediul sistemul POS (plata direct la agent cu card-ul, valabila pentru partenerii DPD) este o metoda de achitare intarziata a produselor, cu risc pentru mobHAUS.RO de retragere a Clientului din Contract. De aceea aceasta optiune este disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse, iar mobHAUS.RO isi rezerva toate drepturile de a aplica sau nu aceasta optiune in functie de criterii interne. In momentul plasarii comenzii Clientul este informat si accepta expres metoda de plata selectata/disponibila. In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 10 produse de acelasi tip), pentru produsele livrate direct de la Producator (in acest caz se va mentiona expres la descrierea produsului pe site) sau produse care se incadreaza in anumite criterii interne de comercializare (stocuri limitate, produse fragile si voluminoase, produse ce necesita manevrare speciala), mobHAUS.RO ofera posibilitatea de plata exclusiv online cu card. Pentru produsele care nu se incadreaza in criteriile mentionate mai sus, mobHAUS.RO poate oferi posibilitatea de plata prin transfer bancar. Optiunea de Plata in numerar/POS la livrare la curier este taxata suplimentar.
2.10. Plata comenzii in numerar sau POS la livrare (la curier, valabila pentru partenerii DPD, Nemoexpress ) este o metoda de plata disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care Clientul are comenzi nelivrate si neachitate, a carora suma totala este egala sau mai mare cu 5000 RON, mobHAUS.RO ofera posibilitatea de a plasa comenzi suplimentare doar cu plata in avans (plata on-line sau prin transfer bancar). Aceasta posibilitate este activata in momentul plasarii comenzii pe site. mobHAUS.RO NU poate fi obligat sa ofere optiunea de Plata comenzii in numerar, la livrare (la curier) pentru clienti cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrara uzantelor normale si a bunei-credinte pot produce in orice fel daune site-ului www.mobhaus.ro, societatii mobHAUS.RO SA si /sau partenerilor sai.
2.11. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea mobHAUS.RO, acestea fiind cu titlu de prezentare. mobHAUS.RO poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
2.12. In imaginile produselor si/sau serviciilor mobHAUS.RO isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.
2.13. In cazul putin probabil cand mobHAUS.RO nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:
- a. Anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat;
2.14. TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre mobHAUS.RO catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in OUG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre mobHAUS.RO (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).
2.15. Prin optiunea "Sunt Eco", toate instructiunile, descrierea produselor, documentele legate de produsele comandate, vor figura in format digital (in contul clientului sau pe email).
2.16. Produsele resigilate
Sunt produse funcționale, testate, care pot avea de la caz la caz, ambalajul deteriorat, mici imperfectiuni estetice, zgarieturi, lovituri sau care au fost dezambalate si expuse, sau asamblate deja. Avantajul acestor produse perfect funcționale este prețul mai mult decât bun. De ce să cumpar un resigilat? Pentru că este un produs perfect funcțional, testat și cu un pret foarte bun. Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre mobHAUS.RO (sau factura de achizitie a produsului tine loc de certificat de garantie), iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi produs nou, sigilat. Conditiile de utilizare, manipulare si transport a unui bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele noi sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului. Produsele resigilate nu beneficiaza de eventualele promotii/ oferte care insotesc produsele noi, de asemenea exista posibilitatea ca pachetul produsului resigilat sa nu contina toate accesoriile originale, documentatia, instructiuni de utilizare sau asamblare sau parti din ambalajul original. Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse resigilate. Produsele resigilate beneficiaza de 14 de zile drept de retur. Prin plasarea comenzii, Clientul declara ca a citit si inteles descrierea produsului resigilat si a eventualelor defecte sau lipsuri (de la caz la caz - mici imperfectiuni estetice, lipsa unor accesorii, a documentatiei, a ambalajului original etc.), motiv pentru care dupa expirarea perioadei de retur, Clientul nu poate solicita returnarea produsului din cauza faptului ca produsul era resigilat sau avea eventualele defecte sau lipsuri care au fost prezentate pe pagina produsului de pe site-ul mobhaus.ro
3. Comanda online
3.1. mobHAUS.RO poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc, etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. mobHAUS.RO nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile confirmate electronic; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul www.mobhaus.ro.
3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre mobHAUS.RO in Romania, atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre mobHAUS.RO, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre mobHAUS.RO (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, mobHAUS.RO are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de mobHAUS.RO (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca mobHAUS.RO nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
3.4. mobHAUS.RO va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
- 3.4.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
- 3.4.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de mobHAUS.RO, in cazul platii online;
- 3.4.3. Datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
- 3.4.4. Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea mobHAUS.RO si/sau partenerilor acestuia;
- 3.4.5. Realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
- 3.4.6. Pentru alte motive obiective.
3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre mobHAUS.RO in maxim 14 zile de la data la care mobHAUS.RO a luat la cunostiinta de acest fapt.
3.5.1 In cazul rezolutiunii sau, dupa caz, rezilierii contractului din culpa mobHAUS.RO, daca Clientul a efectuat plata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre mobHAUS.RO in maxim 7 zile de la momentul rezilierii contractului.
3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de mobHAUS.RO, mobHAUS.RO va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 7 zile de la notificarea clientului. In aceasta situatie, mobHAUS.RO isi rezerva dreptul de a oferi, suplimentar fata de sumele cuvenite rambursabile din avans, si puncte promotionale (gratis) pentru orice produs ce a fost comandat si a devenit, ulterior confirmarii comenzii si din motive independente de mobHAUS.RO, indisponibil pentru livrare. Utilizarea punctelor se poate face doar pe www.mobhaus.ro si este conditionata de comportamentul standard al clientului; 1 punct este echivalent cu 1 RON si nu poate fi transferat intre conturi sau utilizatori. Orice suspiciune de frauda in comportamentul Clientului duce la invalidarea punctelor promotionale gratuite.
3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului:
- a) Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe info@mobhaus.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii;
- b) Clientul renunta la un produs si notifica mobHAUS inainte de expedierea comenzii;
- c) Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii;
- d) Modificarea adresei de livrare;
- e) Modificarea metodei de plata;
- f) Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc.).
3.8. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.
3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare, pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
3.10. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail pe info@mobhaus.ro, mentionand clar anularea si numarul comenzii.
3.11. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.
4. Comanda telefonica
4.1. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.
5. Contract si finalizare
5.1. mobHAUS.RO va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.
5.2. mobHAUS.RO va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.
5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si Decontat) din partea mobHAUS.RO, devine Contract onorat.
5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.
5.5. In cazul in care exista diferente intre numarul de produse comandate (asa cum poate fi accesata din "Contul meu") si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica mobHAUS.RO si in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa info@mobhaus.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc.).
6. Transport
6.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.mobhaus.ro de la mobHAUS.RO sunt urmatoarele:
- a) Costul total al comenzii este comunicat Clientului la momentul plasarii comenzii si Clientul accepta in mod expres, prin plasarea comenzii, estimarile pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului. mobHAUS.RO ofera serviciul de livrare pana in fata locuintei/imobilului din adresa de livrare specificata in momentul plasarii comenzii, atat timp cat caracteristicile/particularitatile locatiei permit efectuarea livrarii fara incalcarea reglementarilor legale privind securitatea muncii. In cazul in care livrarea nu poate fi efectuata fara incalcarea prevederilor legale prestatorul de servicii, firma de curierat poate refuza livrarea in fata locuintei/imobilului.
- b) Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate de pe site-ul www.mobhaus.ro sunt afisate in mod distinct in Cosul de Cumparaturi.
6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al mobHAUS.RO, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul mobHAUS, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata.
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 2 zile si 16 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fie livrat cu depasirea termenului susmentionat, mobHAUS.RO va informa de indata Clientul prin E-mail, oferind doua optiuni: Clientul fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.
6.2.1. Clientul are posibilitatea alegerii Livrarii rapide a produselor semnalizate in mod special in acest mod. In cazul Livrarii rapide, produsele din stoc vor fi expediate imediat.
6.2.2. In cazul in care Clientul comanda produse cu Livrare rapida si produse cu Livrare standard, produsele din cos vor fi alocate in comenzi diferite. Produsele cu Livrare rapida vor fi alocate intr-o comanda care va fi expediata imediat in intervalul indicat, iar produsele cu Livrare standard vor fi alocate intr-o comanda separata. Fiecare comanda va avea o taxa de transport separata. Sunt exceptate la plata comenzile ce indeplinesc, fiecare, dupa re- alocare, conditiile de livrare gratuita mentionate in site.
6.3. mobHAUS.RO poate avea campanii privind livrarea gratuita (perceperea unei taxe de livrare - asa cum e definita la in suma 0 (zero) LEI. Livrarea gratuita se aplica pentru articole vandute de catre mobHAUS.RO, care sunt achitate cu plata in avans (plata online cu card bancar sau prin transfer bancar), numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:
- a. Mentinerea contractului/comenzii in formula initiala (fara modificari/amanari);
- b. Modificarea comenzii la initiativa mobHAUS.RO: modificari privind perioada de livrare (in special amanari), produse care devin indisponibile, alte erori de sistem, etc
7. Calitate si garantii
7.1. mobHAUS.RO respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la mobHAUS.RO. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea mobHAUS.RO, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului, pentru produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; mobHAUS.RO poate inlocui produsele neconforme sau defecte si poate oferi repararea la anumite categorii de produse (electrice, electrocasnice, gadgeturi, ceasuri) comercializate de mobHAUS care beneficiaza de garantie sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor mobHAUS sau ale producatorilor.
7.2. Produsele neconforme redevin proprietatea mobHAUS.RO in situatiile in care nu pot fi inlocuite sau reparate. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta una din variantele propuse de catre mobHAUS.RO, acestea fiind: repararea produsului, inlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului/produselor achizitionate in cazul lipsei de conformitate, aplicabile dupa caz.
7 .3. Conditiile de garantie nu se aplica pentru urmatoarele cazuri: s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat; numarul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate; produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, cioburi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor.
7 .4. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie mobHAUS.RO si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital, disponibile din contul mobHAUS sau cerute prin adresa prin e-mail. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre garantie@mobhaus.ro